Dünyada baş verən iqtisadi böhran kompüter şirkətlərinə də güclü sürətdə təsir etməkdədir. Bunu texnologiya satışında müşahidə edilən enmələr də sübut edir.
Buna baxmayaraq şirkətlər böhranla mübarizə aparıb üstünlüklərini qorumağa çalışırlar. Rəqabətdə markaların üstünlüyü də dəyişir.
Acer şirkəti kompüterlərinin satışında uğur qazanıb. Əvvəl Dell-in notebookları bazarda 1-ci yerdə idi, indi isə Acer Dell-in yerini tutmaqdadır.
Böhrana görə, istehlakçılar ucuz məhsullara üstünlük verirlər. Netbook və ucuz notebookları sayəsində Acer satışlarını gözəçarpacaq dərəcədə artırıb. Belə getsə Acer dünya bazarında Dell-in yerini alacaq.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri