Kompüter istifadəçilərinin böyük qisminin kişilər olduğu deyilir. Kompüter firmaları öz təqdimatlarına daha çox kişiləri dəvət edirlər. Qadın istifadəçilər isə kənarda qalır.
Dell şirkəti bu boşluğu doldurmaq üçün veb saytında xüsusi bir hissə hazırlayıb. Veb saytda \"Della\" adıyla yeni nəşrə təqdim etdiyi hissə, yalnız qadın istifadəçiləri hədəfə alır.
Şirkət sayta təkcə məhsul təqdimatı deyil, qadınların maraq dairəsi ilə əlaqəli bölmələr də yerləşdirib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri