E-imzanın onlayn sifarişi sadələşdirildi

31-10-2017 / 15:08

Milli Sertifikat Xidmətləri Mərkəzi Azərbaycanın ayrı-ayrı bölgələrindən edilən müraciətləri nəzərə alaraq Elektron-imzanı əldə etmək üçün onlayn müraciət sistemini daha da sadələşdirilib.

Bu barədə Xeberler.az-a Mərkəzdən məlumat verilib.

Vətəndaşlar, fiziki və hüquqi şəxslər Elektron imza sertifikatını Qeydiyyat Mərkəzlərinə getmədən “Elektron hökumət” portalından yaxud e-imza.az saytından onlayn müraciət edərək sifariş edə bilərlər.

Bunun üçün ilk növbədə  “Elektron hökumət”portalına (www.e-gov.az) daxil olub "E-xidmətlər" menyusundan “Bütün xidmətlər” bölməsini seçmək lazımdır.

 Sonra qurumların içərisindən  Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyi seçilir və xidmətlər arasından “Vətəndaşlar üçün elektron imza sertifikatları sifarişi” xidməti seçilir.

 Açılan səhifədə E-müraciət üçün müqavilə şərtləri ilə tanış olub, səhifənin aşağı hissəsində “İstifadəçi qaydalarını qəbul edirəm” xanasını işarələyib, “DAVAM ET” düyməsini sıxmaq lazımdır.

Daha sonra “FİN məlumatlarını” gətir xanasını seçməklə, FİN-ə uyğun məlumatlar avtomatik olaraq tamamlanacaq.

Digər tələb olunan xanalar tamamlandıqdan sonra  elektron imza sertifikatının daşıyıcısını seçib, (USB-token, Smart Kart) “təsdiqləyin” düyməsini sıxmaqla müraciəti göndərmək mümkündür. 

Qeyd edək ki, vətəndaş sifariş etdiyi  elektron imza sertifikatını Azərpoçt-un poçt filiallarında yerləşən Qeydiyyat Mərkəzlərindən ala bilər. Bu Qeydiyyat Mərkəzləri Bakı şəhərində və Respublikanın bütün regionlarında mövcuddur.

Sertifikatı götürmək üçün  şəxsiyyət vəsiqəsinin təqdim olunması vacibdir.

 Qeyd edək ki, hazırda  Milli Sertifikat Xidmətləri Mərkəzi Elektron imza sertifikatını 2 daşıyıcıda təqdim  edir.

Smart Kart daşıyıcıda – Elektron imza sertifikatları kartda təqdim olunur.

USB daşıyıcıda – Elektron imza sertifikatları USB formasında olan (fləş karta oxşar) Tokenlər vasitəailə təqdim olunur.

Elektron imza sifariş edən vətəndaş sifariş edəcəyi sertifikat daşıyıcını müəyyənləşdirdikdən sonra (Smart Kart, yaxud USB token) birini seçib, ödəniş edərək müraciətini göndərir.

Onu da qeyd edək ki, Smart Kartı seçmiş vətəndaş kart oxuyucunu da həmin səhifədən sifariş edə bilər. USB Token isə kompyuterə birbaşa qoşulduğundan kart oxucuya ehtiyac yoxdur.

Günel


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə