“Şəffaflıq Azərbaycan” Korrupsiyaya Qarşı Mübarizə İctimai Birliyi dekabrın 22-si Beynəlxalq Mətbuat Mərkəzində elektron xidmətlərlə bağlı hesabat təqdim edib.
Hesabatda bildirilir ki, vətəndaş
və biznes sektoru üçün əhəmiyyət kəsb edən 30 elektron xidmət monitorinq
olunub. Məlum olub ki, 30 elektron xidmətdən 14-ü (47%) onlayn şəkildə istifadəçiyə
çatır, 6-sı (20%) elektron müraciət mərhələsinə kimi elektronlaşıb, 10-u isə
(33%) informasiya mərhələsindədir, ya da ümumiyyətlə elektron mühitdə təmsil
olunmur.
İnformasiya mərhələsində olan
xidmətlərin əksəriyyəti sosial istiqamətli elektron xidmətlərdir, biznes
sektoru ilə bağlı elektron xidmətlər isə nisbətən yaxşı inkişaf edib.
Hesabatın təqdimatında qeyd
olunub ki, vətəndaşların qeydiyyatı (pasport, şəxsiyyət vərəqələrini dəyişmək,
sürücülük vəsiqəsini əldə etmək, avtomobil nömrələrini onlayn sifariş vermək, qeydiyyatda
olan vətəndaşlıq vəziyyəti sənədlərini əldə etmək), eləcə də sosial yönümlü (iş
axtarışı və müavinətlərin verilməsi) elektron xidmətlərin inkişafı vətəndaşların
həyatını daha da asanlaşdıra bilər, elektron gömrük bəyannamələrinin tətbiqi,
biznes lisenziyalarının elektronlaşması, dövlət satınalmaları sahəsində
elektron xidmətlərin inkişafı isə biznes mühitinin inkişafı üçün önəmli olardı.
/mediaforum.az/
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri