Elektron xidmətlər sahəsində ciddi problemlər qalmaqdadır

06-11-2008 / 13:33

Monitorinq prosesində  dövlət orqanları tərəfindən elektron formada təqdim olunan müxtəlif xidmətlərin (müraciətlər, ərizələr, sorğular, qəbula yazılmaq, elektron formalar, elektron bəyannamələr, Qaynar xətt və s. )  mövcudluğu və işləməsi vəziyyəti araşdırılıb. Hər bir dövlət  qurumu üzrə elektron formada göstərilən
xidmətin adı,  əldə olunması və istifadə qaydasını özündə  əks etdirən məlumat toplusu hazırlanıb və www.informasiya.org saytında yerləşdirilib.  

Monitorinq prosesində elektron xidmətlər  üzrə 50 dövlət  qurumunun rəsmi internet resursları ( Prezidentin, Milli Məclisin Nazirlər Kabinetinin , Nazirliklərin, Dövlət Komitələrinin, İcra hakimiyyətlərinin , Məhkəmələrin və s  ) analiz olunub.
Monitorinq nəticəsində məlum olub ki,  az  sayda olsa da ayrı-ayrı dövlət qurumları tərəfindən  klassik formada təklif olunan adi xidmətlərin addım-addım elektron formaya keçirilməsinə  başlanıb. Əksər dövlət qurumları tərəfindən yalnız müraciət, əlaqə və sual-cavab üçün, müxtəlif formaların əldə olunması üçün elektron formadan istifadə olunur. 16 dövlət qurumu tərəfindən heç bir  xidmət elektron formada təqdim olunmur. Yalnız 5 dövlət qurumunun saytında  Qaynar Xətt xidməti haqqında məlumat qoyulub. Bir dövlət qurumunun təqdim etdiyi xidmət  istisna olmaqla, vətəndaşlar və hüquqi şəxslər  üçün ciddi əhəmiyyət kəsb edən xidmətlərin heç birisi elektron formaya keçirilməyib.
Ölkədə hələ də  “Elektron hökumət” quruculuğu üzrə konkret  Proqram qəbul edilmədiyindən, infrastruktur  problemləri həll olunmadığından, hökumət tərəfindən zəruri  elektron xidmətlərin Baza siyahısı təsdiqlənmədiyindən, həmçinin lazımi maarifçilik işləri aparılmadığından vətəndaşların böyük əksəriyyəti  bu imkanlardan yararlana bilmirlər.

Layihə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Qeyri-Hökumət Təşkilatlarına Dövlət Dəstəyi Şurasının dəstəyi ilə həyata keçirilir.

Geniş məlumat www.informasiya.org saytında yerləşdirilib.


ŞƏRHLƏR


OXŞAR XƏBƏRLƏR






sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.