İnternet nəhəngi Google bir sıra Avropa qəzetləri ilə onlara İnternetdə daha çox gəlir əldə etmək imkanı yaradacaq müqavilə imzalayıb.
Xəbərlər-in məlumatına görə, Google reklamın inkişafı və yeni proqram əlavələrinin hazırlanması ilə bağlı rəqəmsal layihələrə 160 milyon dollar investisiya yatıracağını vəd edib.
Bəzi naşirlər Google-ın pulsuz informasiya kontentinin yerləşdirməsindən narazıdırlar. Onlar hesab edirlər ki, bu praktika qəzetlərin və reklam agentliklərinin gəlirlərinin azalmasına gətirib çıxarır.
Google-ın yeni layihəsini artıq Financial Times, Guardian, El Pais və Die Zeit kimi nəşrlər dəstəkləyib. (AZƏRTAC)
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri