İnternet televiziyanı öldürməyəcək

03-11-2008 / 16:53
“Nielsen Company” şirkəti TV/Internet Convergence Panel texnologiyasının köməkliyi ilə toplanan məlumatlar vasitəsilə aparılan araşdırmanın nəticələrini dərc etdirib. Qeyd edək ki, TV/Internet Convergence Panel bir ev daxilində həm internet həm də TV aktivliyini ölçmə texnologiyasıdır. Nəticələrdən aydın olub ki, internetdən daha aktiv formada istifadə edənlərin 20%-i gün ərzində 250 dəqiqədən çox televiziya izləyirlər. İnternetdən istifadə etməyənlər isə, gün ərzində televizyaya 220 dəqiqəyə qədər vaxt sərf edirlər. Bununla yanaşı, 80% internet istifadəçisi bu işlərin ikisini bir arada edirlər. Onlayn videolara gəldikdə isə, Nielsen Company`nin məlumatına görə onlayn video seyrçilərinin 80%-ni yeniyetmə qızlar təşkil edirlər.

ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə