Opera mobil brauzer istehsalçılarının apardığı araşdırmalara əsaslanaraq, Computerworld xəbər verir ki, mobil internet auditoriyasının 88 faizi kişilərdən ibarətdir. Mobil internet daha çox 18 yaşdan 28 yaşa dək olan gənclər arasında populyarlıq qazanıb. Onlar bütün mobil internet-istifadəçilərin 39 faizini təşkil edir. 28 yaşdan 37 yaşa dək insanların payına mobil internet-istifadəçilərin 34 faizi düşür.
Yahoo! saytı mobil internetdən istifadə edənlərin ən çox daxil olduqları resursdur. Bu baxımdan ikinci yeri Google tutur. Onların ardınca BBC News və Facebook mobil resursları yerləşiblər.
Opera Software təmsilçiləri güman edirlər ki, gələcəkdə mobil internet daha da adiləşəndə, ondan istifadə edən hər iki cinsin nümayəndələrinin sayı bərabərləşəcək.
Həmçinin mobil internetdən istifadəyə görə kəmiyyət etibarilə heç bir yaş həddinin üstünlük təşkil etməyəcəyi gözlənilir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri