Dünyanın nəhəng proqram təminatı şirkəti olan “Microsoft” Çində yerli tərəfdaşı ilə birgə müəssisə yaratmaq niyyətindədir.
Şirkətin məqsədi Çin bazarında nəhəng oyunçulardan birinə çevrilmək və internet-axtarış sahəsində öz imkanlarını genişləndirməkdir.
“Microsoft”un Çin bazarından məsul top-meneceri Saymon Lyunq bildirib ki, 2006-cı ildən bəri 40 mln. dollar investisiya qoyduqları Çin şirkətlərinə daha 100 mln. dollar sərmayə yatırmaq fikrindədirlər.
Hazırda “Microsoft” Çində ötən il fəaliyyətə başlayan “Bing” axtarış sisteminə malikdir. Onun Çindəki operatoru “Microsoft” və “Shanghai Alliance Investment” tərəfindən yaradılan “Shanghai MSN Network Communications Technology” birgə müəssisəsidir. Amma “Bing”in Çin bazarındakı payı elə də böyük deyil.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri