Cambridge Analytica skandalı ilə problemlərdən qurtula bilməyən Facebook yeni dəyişikliklər edir.
Xeberler.az xarici mediaya istinadən məlumat verir ki, bu yeniliklərdən biri ödənişli Facebook platformasının yaradılmasıdır.
Məlum olduğu kimi, Facebook-un iş modeli əsasən istiafdəçilərin reklamlara hədəflənməsini təmin etməkdir.
Beləliklə, yeni ödənişli Facebook-da istifadəçilər artıq reklamlarla qarşılaşmayacaq.
Xatırladaq ki, ötən günlərdə şirkətin rəhbəri Mark Zuckerberg ABŞ Senatının sullarına cavab verməkdə çətinlik çəkib. O, elə ifadəsi zamanı bu yeniliklərin olacağını da bildirib.
Qeyd edək ki, ödənişli xidmətdən yararlanmaq istəməyən istifadəçilər əvvəlki qaydada tətbiqdən istifadə edəcək.
Məlumata görə, ödənişli xidmətdən istifadə qiyməti isə ilkin olaraq 7 dollardan başlayacaq. Analtiklərin araşdırmasına görə, bu miqdar 11-14 dollara qədər yüksələ bilər.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri