Türkiyə hökuməti yerli şirkətlərin tvitterdə reklam vermələrini qadağan edib.
Xeberler.az bildirir ki, müvafiq qərar “Resmi Gazete”nin rəsmi nəşrində yayımlanıb. Qərara əsasən, Türkiyədə sosial şəbəkələrin tənzimlənməsi haqqında yeni qanuna görə, ölkədə nümayəndə təyin etməmiş tvitter, periskop, pinterestdə reklam verən şirkətlər ağır cərimələrlə üzləşəcəklər.
Türkiyənin Nəqliyyat və İnfrastruktur Nazirliyi rəhbərinin müavini Ömər Fatih Sayyan feysbuk və instaqramın Türkiyə hakimiyyət orqanlarının tələblərini yerinə yetirmək qərarına gəldiklərini və yeni qanununa uyğun olaraq Türkiyədə ofis açdıqlarını bildirib.
Xatırladaq ki, ötən ilin iyul ayında Türkiyə parlamenti sosial şəbəkələri tənzimləyən yeni qanun qəbul edib. Qanuna görə, 1 milyondan çox istifadəçisi olan böyük sosial şəbəkələr ölkə ərazisində rəhbəri Türkiyə vətəndaşı olan bir nümayəndəlik açmalıdırlar.
Noyabr ayında feysbuk, instaqram, tvitter, yutub, periskop və tiktok sosial şəbəkələri ölkədəki nümayəndələri haqqında məlumatları vaxtında vermədiklərinə görə Türkiyə hökuməti tərəfindən 10 milyon türk lirəsi (təxminən 1,2 milyon dollar) məbləğində cərimə olunub.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri