Twitter təqdim etdiyi yeni xidməti ilə şirkətlərin müştəri ilə platforma üzərindən daha tez və özəl formada əlaqə qurmasına yardım edəcək.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, yeni funksiya ilə şirkətlər Twitter-i onlayn müştəri xidmətləri servisi olaraq istifadə edə biləcək.
Əvvəllər şirkətlər onlarla əlaqə saxlamaq istəyən müştərilərlə “Direct Mesaj” funksiyası ilə əlaqədə olurdu.
Twitter bunun o qədər də əhəmiyyətli olmadığını hesab edərək yeni -“Xüsusi mesaj göndər” xidmətini istifadəyə verib.
Belə ki, yeni funksiya ilə şirkətlər müştəriləri ilə Twitter üzərindən əlaqə yarada biləcək.
Həmçinin şirkət ötən həftələrdə elan etdiyi ”Customer Feedback(Müştəri geri bildirimləri)” özəlliyini təqdim etməyə hazırlaşır.
Bununla da şirkətlər onlarla Twitter üzərindən danışan müştərilərin bu xidmətdən razı olub-olmadıqlarını müəyyən edə biləcək.
Sevinc Əsədova
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri