İNFORMASİYA VƏ KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI PORTALI
Bəzi xəbərlər:

SORĞU

Cari ildə İT sahəsində baş verən aşağıdakı hadısələrin hansını daha yaddaqalan və əhəmiyyətli hesab edirsiniz ?
  • "Milli Nüvə Tədqiqatları Mərkəzi"nin yaradılması
  • “Bakutel- 2014” Yubiley sərgisi.
  • “Azersky” peykinin Azərbaycan tərəfinə verilməsi
  • İnformasiya cəmiyyətinin inkişafına dair 2014-2020-ci illər üçün Milli Strategiyanın təsdiq edilməsi
  • Azərbaycanın Beynəlxalq Telekommunikasiya İttifaqı Şurasına üzv seçilməsi
  • “Startup Azərbaycan 2014” və “Startup Günləri” tədbirləri
  • Azərbaycanda yeni nəsil şəxsiyyət vəsiqəsinin tətbiqinə başlanılması
  • Dövlət qurumalrı tərəfidnən göstərilən bütün xidmətlərin Elektron reyestrinin yaradılması
Bütün sorğular

Yazara məktub göndər

Məqalələrinin sayı:

Azərbaycanın Onlayn Marketinq Jurnalının növbəti –Yay görüşü keçirildi

27.07.2009 [17:05]

Fontu böyüt:      

Azərbaycanın Onlayn Marketinq Jurnalı olan Mak.az-ıb bu dəfəki tədbirində,BarKamp formatı haqqında, indiyədək keçirilən tədbirlər və gələcək Gəncə BarKampı haqqında iştirakçılara maraqlı məlumatlar verilib.

26 iyulda Mak.az – Azərbaycanın Onlayn Marketinq Jurnalının növbəti – Yay görüşü keçirilib. Tədbirdə əsasən aşağıdakı məsələlər müzakirəyə çıxarılıb:

1 - yay ərzində bir çox sektorda baş veren satış düşüşləri və bununla mübarizə üsulları
2 - barcamp formatlı seminarların marketinq cəhətdən əhəmiyyəti

Görüşdə "BarKamp" qeyri-konfransının təşkilatçılarından Rəşad Əliyev, Vahid Qasımov, Amid Quliyev, Rəşad Mehbaliyev, Şaiq Muradov iştirak edibdilər.

Tədbirdə BarKamp formatı haqqında, indiyədək keçirilən tədbirlər və gələcək Gəncə BarKampı haqqında iştirakçılara maraqlı məlumatlar verilib.

BarKamp (BarCamp) isə İnternet texnologiyaları, resursları, bloqlar, sosial şəbəkələr, web 2.0, vətəndaş jurnalistikası, OpenSource, proqram təminatı və bütün bunlarla əlaqəli olan sahələri əhatə edən İnformasiya Texnologiyaları və Müasir Media qeyri-Konfransıdır. Növbəti “Barkamp Azərbaycan 2009″-un 14-16 avqust tarixlərində, Gəncə şəhərində, reallaşacağı gözlənilir.

2006-cı ilin avqust ayından Beta versiyada fəaliyyətə başlayan Azərbaycanın ilk online Marketinq Jurnalı - Mak.az rəsmi olaraq 2007-ci ilin yanvar ayından yayımlanmaqdadır.

Jurnalın online versiyada kütləvi istifadəyə verilməsi oxucuların daim yenilənən məlumatları tez bir zamanda oxumaları, öz fikir və şərhlərini bildirmələri və ən əsası məlumatları ən rahat və sərfəli şəkildə əldə etmələri üçün düşünülmüşdür.


xeberler.az/Ellada
Oxunub: 1 dəfə

Fikirlər

Heç bir şərh yoxdur
serh yaz

Yazarlar

Osman Gündüz

Nə üçün 350 milyon manat RYTN-ə verilmədi?

Nə üçün 350 milyon manat RYTN-ə verilmədi?
Fərrux İlhamoğlu

Bizi idarə edən güc: Netokratiya

Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Sevil Rəsulzadə

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı

Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Günel Azadə

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?

4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Bütün yazarlar