Bü gün Azərbaycan Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin “Azərpoçt” Dövlət Müəssisəsi tərəfindən vətəndaşların irad və təkliflərini dinləmək məqsədi ilə təşkil olunmuş “Qaynar xəttə” 60 müraciət daxil olub.
Vətəndaşlar öz müraciətlərində əsasən poçt şöbələri tərəfindən göstərilən xidmətlərindən məmnunluğunu bildiriblər, müasir üslubda tikilən poçt şöbələrinin respublika ərazisində daha da geniş vüsət almasını bəyəniblər.
Zəng edənlər poçt işçilərini qarşıdan gələn Novruz bayramı münasibətilə təbrik ediblər.
Qeyd edək ki, “Azərpoçt” DM-nin rəhbərliyi hər rüb birbaşa vətəndaşlarla “Qaynar xətt” vasitəsilə canlı bağlantı yaradılması nəzərdə tutub.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri