“Azərpoçt”un “Qaynar xətt”inə 60 müraciət daxil olub

16-03-2009 / 18:25

Bü gün Azərbaycan Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin “Azərpoçt” Dövlət Müəssisəsi tərəfindən vətəndaşların irad və təkliflərini dinləmək məqsədi ilə təşkil olunmuş “Qaynar xəttə” 60 müraciət daxil olub.

Vətəndaşlar öz müraciətlərində əsasən poçt şöbələri tərəfindən göstərilən xidmətlərindən məmnunluğunu bildiriblər, müasir üslubda tikilən poçt şöbələrinin respublika ərazisində daha da geniş vüsət almasını bəyəniblər.
Zəng edənlər poçt işçilərini qarşıdan gələn Novruz bayramı münasibətilə təbrik ediblər.

Qeyd edək ki, “Azərpoçt” DM-nin rəhbərliyi hər rüb birbaşa vətəndaşlarla  “Qaynar  xətt” vasitəsilə canlı bağlantı yaradılması nəzərdə tutub.


ŞƏRHLƏR






sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.