“Bakcell” bəzi sosial şəbəkələrə girişlə bağlı problemi aradan qaldırıb

09-03-2011 / 11:22

Azərbaycanın ilk mobil operatoru “Bakcell” bildirir ki, martın 7-də texniki səbəblərlə əlaqədar abunəçilərin mobil telefonlar vasitəsilə bəzi İnternet səhifələrinə, o cümlədən bəzi sosial şəbəkələrə daxil olmasında müəyyən texniki problemlər yaranıb. Şirkətdən Milli.Az xəbər portalına daxil olan məlumata görə, “Bakcell” şirkəti yaranmış texniki problemləri martın 7-də gecə saatlarında aradan qaldırıb. Artıq “Bakcell” abunəçiləri əvvəlki kimi rahatca istənilən internet səhifəsinə daxil ola bilərlər.

Yaxın günlərdə “Facebook”da “Bakcell”in rəsmi səhifəsinin (fan page) öz işinə başlayacağı gözlənilir.

Qeyd edək ki, “Bakcell” şirkəti 1994-cü ildə təsis edilib və Azərbaycanda mobil rabitə xidmətlərini göstərən ilk şirkətdir. Hazırda “Bakcell” əhalinin 95%-ni və ölkə ərazisinin 82%-ni əhatə edir.
Şirkətin aktiv abunəçilərinin sayı 2.5 milyona çatıb.


ŞƏRHLƏR






sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.