2004-cü ildə universitet yoldaşları arasında ünsiyyət təmin etməsi məqsədi ilə qurulan Facebook gün keçdikcə ictimailəşmə şəbəkələrinin superi olur.
Microsoft, Google və Apple istifadəçilərinə gündəlik həyatlarında istifadə etmək üzrə bir çox proyekt təqdim etmək istəsə də Facebook hər şeyi qabaqlayır.
\"Forrester\" Araşdırma şirkətinin analitiki Jeremiah Owyang Facebook-un yüksəlişi haqqında bu cür şərh verib: “Onlar həqiqətən də ünsiyyət sahəsində ən böyük olmaq üçün hər şeyi etməyə hazırdırlar. Friend Feed-i satın almaq üçün xərclədikləri 50 milyon əslində təkmilləşmək üçün elə də böyük məbləğ deyil. Google-dən sonra Facebook məşhurluğuna görə ikincidir. 500 milyon istifadəçi sayını keçsə artıq qarşısında heç bir maneə qalmır”.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri