Millward Brown Optimor kompaniyası dünyanın ən bahalı brendlərini elan edib. Birinci yeri artıq üçüncü dəfə Google brendi qazanıb.
Bu il onun qiyməti 86 milyard dollardır. İnternet sahəsində Google-a rəqib olan Mifrosoft isə üçüncü yerdə qərarlaşıb. Millward Brown Optimor mütəxəssislərini sözlərinə görə siyahını milyonlarla istifadəçi və kompaniyaların maliyyə nəticələri əsasında tutublar.
Aşağıda ilk ən bahalı brendin adı və qiyməti qeyd olunub. 1 Google $ 86.100.000.000 2 General Electric $ 71.400.000.000 3 Microsoft $ 70.900.000.000 4 Coca-Cola $ 58.200.000.000 5 China Mobile $ 57.200.000.000 6 IBM $ 55.300.000.000 7 Apple $ 55.200.000.000 8 McDonald’s $ 49.500.000.000 9 Nokia $ 44.000.000.000 10 Marlboro $ 37.300.000.000
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri