2013-ci ildə dünya əhalisinin internet istifadəçi sayına nisbəti %37.9 ikən 2014-ci ildə bu nisbət% 40.4 olub. 2018-ci ildə 50% nisbətinə çatması təxmin edilir.
İnternetdə 1 dəqiqədə nələr olur?
Facebook, istifadəçilərin sevdiyiniz platformalarından biri, hər dəqiqədə istifadəçi girişi əhəmiyyətli bir artım göstərmişdir. Şəkildə göründüyü kimi 2013-ci ildə hər dəqiqədə 461.805 daxil edilmiş, 2014-ci ildə 2013-ci ilə görə 29.92 nisbətində artaraq 600.000 daxil edilmiş.
Ağıllı telefonların yayılmasıyla birlikdə istifadəçilər daha çox fotoşəkil çəkmişlər. İnstagrama bir il əvvəl dəqiqədə 38.000 fotoşəkil yüklənməsi, 2014-ci ildə hər dəqiqə yüklənən şəkil sayı 67.000 oldu.
Twitter məşhurluğunu bir əvvəlki ilə görə artırmış. 2013-ci ildə orta hesabla hər dəqiqə 347.000 tweets göndərildi. 2014-ci ildə 24.78 faiz artaraq hər dəqiqədə 433.000 tweets atıldı.
Google, internet istifadəçiləri arasında ən məşhur axtarış mühərriki. 2013-ci ildə hər dəqiqədə 4.110.000 axtarış edildi. 2014-ci ildə yüzdə 1,9 nisbətində böyümə ilə hər dəqiqədə 4.190.000 axtarış edildi.
Bir əvvəlki ilə görə Pinterest və Vine əvvəlki ilə görə sırasıyla% 25.92 və 25% artım göstərib.
Amazon online alış-veriş üçün sevimli platformalardan biridir. 2014-ci ildə, dəqiqədə 80.000 satış əməliyyatı edərək bir əvvəlki ilə görə% 20,8 nisbətində artım göstərib.
E-poçt hamımıza internetin ən böyük hədiyyəsi. İnternet istifadəçi sayı artır və infrastruktur daha etibarlı və təhlükəsiz hala gəlir. 2013-ci ildə, dəqiqədə 127.013.889 poçt atılarkən, 2014-ci ildə% 7.3 artımla 136.319.444 poçt atıldı.
Ahmet Ali
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri