Millward Brown araşdırmalar şirkəti, ardıcıl üç ildi ki, Google-u dünyanın ən populyar brendi kimi tanıyıb.
Aprelin 21-də Millward Brown hər il nəşr olunan, dünyanın ən bahalı və əhəmiyyətli brendlərin siyahını dərc edib. Bu dəfə Google brendi 86 milyard dollar dəyərində qiymətləndirilib. The Guardian nəşrinin verdiyi məlumata görə bu rəqəm ötən ilin göstəricisi ilə müqaisədə 30 faiz çoxdur.
Siyahıda növbəti yerləri müvafiq olaraq General Electric ($71,4 mlrd.), Microsoft ($70,89 mlrd.) və Coca-Cola ($58,2 mlrd.) tuturlar.
Top-100 daxil olan bütün brendlərin ümumi dəyəri 1.94 trilyon dollar təşkil edib, bu da ötən il ilə müqaisədə 21 faiz çoxdur. Qeyd etmək lazımdır ki, digər təhqiqat şirkətinin verdiyi məlumata əsasən, 2007-ci ilin iyulunda Google brendinin dəyəri cəmi 17.8 milyard dollar olub.
xeberler.az/Nuranə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri