KörpüKamp konfransının ilk günü, 120-dən artıq insanın iştirakı ilə keçirildi. Konfransın iştirakçılarının əsas auditoriyası, İnternet, Media və QHT nümayəndələri idi. 16 may saat 15.00`da rəsmi açılışdan sonra Körpükampda təqdimatlar silsiləsi başlandı.
Bir çox aktual mövzuları əhatə edən 10-dan çox təqdimat edildi. Təqdimatlarda yeni medianın ənənəvi mediadan üstünlükləri barədə fikirlər səsləndi, yeni mediadan səmərəli istifadə üsulları haqqında məlumat verildi. Azərbaycan internet məkanında yeni medianın rolu və inkişafının təmin edilməsi haqqında müzakirələr aparıldı. Yeni internet texnologiyaları, onların Azərbaycan internetində tədbiqi, Qeyri hökümət təşkilatlarının yeni mediadan istifadə barədə iştirakçılara məlumat verildi.
Təbirdə səslənmiş bəzi təqdimatların arasında Toğrul Məmmədov "İnternetdə qazanc.Mif yoxsa reallıq", Samir Yəhyazadə "Webmanat; Milli Məclis.Websayt və gələcəyi", Emin Hüseynzadə "Yeni media, ənənəvi mediaya qarşı, kim 1-ci öləcək", Murad Qasımov "RadioNext Yeni nəsil Media" var idi.
Bu gn davam edən tədbirin 2-ci hissəsində də İnternet-Media nümayəndələri arasında əlaqələr, İT texnologiyaları barəsində müxtəlif çıxışlar oldu.
Xatırladaq ki, “KörpüKamp” layihəsi “BarKamp Azərbaycan” təşkilatı tərəfindən “Soros” fondunun dəstəyi ilə həyata keçirilir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri