"Facebook" sosial şəbəkəsinin yaradıcısı və rəhbəri Mark Zukerberq onlara məxsus “Facebook”, “İnstagram” və “Twitter” sosial şəbəkələrində bir sıra iri şirkətlər tərəfindən reklamların dayandırılması üzündən 7,21 milyard ABŞ dolları maliyyə ziyanı ilə üzləşib.
Xeberler.az xarici mediaya istinadən bildirir ki, bir qədər əvvəl “Coca Cola”, “Verizon”, “Unilever” kimi böyük sahibkarlıq qurumları adıçəkilən şəbəkələrdə yerləşdirilən irqçi və aldadıcı məlumatların silinməsi üçün qətiyyət göstərilmədiyini əsas gətirərək orada reklam yerləşdirməyi dayandırdıqlarını açıqlamış, ABŞ-dakı nüfuzlu insan hüquqları təşkilatları da bu etiraz addımını dəstəkləmişdilər.
Belə ki, “Unilever”in reklamları dayandırıldıqdan sonra “Facebook”un səhmlərinin 8,3 faiz ucuzlaşdığı bildirilir.
Hazırda M.Zukerberqə məxsus aktivlərin ümumi dəyəri 82,3 milyard ABŞ dollarıdır. Nəticədə amerikalı sahibkar üç ən zəngin iş adamı siyahısındakı yerini Fransanın LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) şirkətlər qrupunun sahibi Bernar Arnoya təhvil verməli olub.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri