ABŞ-ın konsaltinq və analitik-informasiya şəbəkəsi olan “Kantar” WPP şirkəti ilə birgə Çinin ən nüfuzlu brednlərinin reytinqini dərc edib.
Çin brendlərinin gücü Yaponiya, Fransa və İspaniyada sürətlə artır. Hazırda müxtəlif sahələri əhatə edən Çin brendləri məhsulların keyfiyyətini artırmağa çalışır. Onlar müəyyən satış sistemi yaradıb, potensial müştərilərinin əhatəsini genişləndirmək üçün məhsulları Çindən xaricdə realizə edirlər. Brendin gücü müəyyən brendin seçimində istehlakçının meylini əks etdirir və üç atributa malikdir – brendin əhəmiyyəti, digərlərindən fərqi və beynəlxalq arenada tanınması.
Bu brendlərə Huawei, Lenovo, Alibaba, Xiaomi, ByteDance, Hisense, Haier, Air China, OnePlus, Anker aiddir. Qeyd edək ki, nüfuzlu brendlərin bir çoxunu texnologiya brendləri təşkil edir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri