“Interbrand” konsaltinq şirkəti cari ilin ən bahalı brendlərinin reytinqini tərtib edib. İlk pillədə “Apple” korporasiyası yerləşib. Bu brendin dəyəri 214,4 milyard dollar məbləğində qiymətləndirilib.
Xeberler.az bildirir ki, ICTnews Elektron Xəbər Xidmətinin məlumatına görə, ikinci pillədə 155,5 milyard dollarlıq dəyərə malik “Google” şirkəti yer alıb. 176 milyard dollarlıq dəyərə malik “Amazon” üçüncüdür, növbəti pillələri “Microsoft” və “Coca-Cola” tutub. Brendinin dəyəri 59,9 milyard dollar təşkil edən “Samsung” şirkəti yalnız 6-cı yerdə qərarlaşıb.
Bu halda “Interbrand” şirkətinin mütəxəssisləri bildiriblər ki, “Samsung” “Galaxy Note9” smartfonu, sürətli paltaryuyan maşınlar kimi perspektivli innovativ həllərə yatırım edir. Həmçinin beşinci nəsil rabitəsi, süni intellekt və "Əşyalar interneti" texnologiyaları üzrə həllər perspektivli görünür.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri