2018-ci ilin ən bahalı brendi məlum olub

05-10-2018 / 12:32

“Interbrand” konsaltinq şirkəti cari ilin ən bahalı brendlərinin reytinqini tərtib edib. İlk pillədə “Apple” korporasiyası yerləşib. Bu brendin dəyəri 214,4 milyard dollar məbləğində qiymətləndirilib.
 
Xeberler.az  bildirir ki, ICTnews Elektron Xəbər Xidmətinin məlumatına görə, ikinci pillədə 155,5 milyard dollarlıq dəyərə malik “Google” şirkəti yer alıb. 176 milyard dollarlıq dəyərə malik “Amazon” üçüncüdür, növbəti pillələri “Microsoft” və “Coca-Cola” tutub. Brendinin dəyəri 59,9 milyard dollar təşkil edən “Samsung” şirkəti yalnız 6-cı yerdə qərarlaşıb.
 
Bu halda “Interbrand” şirkətinin mütəxəssisləri bildiriblər ki, “Samsung” “Galaxy Note9” smartfonu, sürətli paltaryuyan maşınlar kimi perspektivli innovativ həllərə yatırım edir. Həmçinin beşinci nəsil rabitəsi, süni intellekt və "Əşyalar interneti" texnologiyaları üzrə həllər perspektivli görünür.


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə