Google, Apple, Microsoft, Amazon və Facebook şirkətləri dünyanın ən bahalı brendlərinin ilk beşliyinə daxil olub.
Xeberler.az ict.az-a istinadən məlumat verir ki, bu barədə Böyük Britaniyanın WPP və Kantar Millward Brown şirkətlərinin birgə hazırladığı The BrandZ Global Top 100 adlı illik məruzədə məlumat verilib.
Bu il liderlərin ilk üçlüyü əvvəlki mövqeyini saxlayıb. Amazon şirkəti öz göstəricilərini yaxşılaşdıraraq yeddinci pillədən dördüncü pilləyə qalxmağa nail olub. Facebook isə əvvəlki yerində qərarlaşıb.
Bu şirkətlərin gəliri reytinqə daxil olan 100 müəssisənin bütövlükdə gəlirinin 25%-ni təşkil edir. Brendlərin tədqiqatında iştirak edən şirkətlərin ümumi dəyəri isə 8% artıb. O, 2016-cı ildə 3,4 trilyon dollar idisə, 2017-ci ildə 3,6 trilyon dollara çatıb.
“Top 100 reytinqində ən üstün mövqelər ilk gündən innovasiya platformasında dominantlıq edən İnternet-nəhənglərinə aiddir”, deyə – BrandZ-ın rəhbəri Kantar Millward bildirib.
Analitik tədqiqatın gedişatında dünyanın 50 bazarında təqdim edilmiş təxminən 120 min brendə üç milyondan çox alıcının münasibəti araşdırılıb. Bundan başqa, şirkətlərin müxtəlif maliyə və biznes göstəriciləri nəzərə alınıb.
1971-ci ildə əsası qoyulmuş WPP şirkəti ictimaiyyətlə əlaqələr və reklam sahəsində fəaliyyət göstərir. O, brendlərin tədqiqatı ilə məşğul olan və reklamın optimallaşdırılması, o cümlədən brend kapitalının öyrənilməsi sahəsində konsaltinq xidmətləri göstərən Kantar Millward Brown şirkətini idarə edir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri