ABŞ-ın nüfuzlu Forbes jurnalı dünyada ən bahalı brendlərin növbəti reytinqini dərc edib.
Xeberler.az RYTN-in elektron xəbər xidmətinə istinadən məlumat verir ki, Apple korporasiyası sözügedən reytinqdə yenidən birinci yeri tutub.
Belə ki, “alma” şirkətinin ticarət markası Google ilə müqayisədə 87% daha bahadır.
Apple brendi 154.1 milyard dollar məbləğində qiymətləndirilib ki, bu da 2015-ci illə müqayisədə 6% yüksəkdir.
Nüfuzlu nəşrin nümayəndəsinin sözlərinə görə, ötən rüb gəlirlərin azalmasına baxmayaraq, Apple istehlak İT malları bazarında lider olaraq qalır. Korporasiya öz pərəstişkarları sayəsində ötən il 53 milyard xalis gəlir qazanıb. Forbes nəşri altıncı il ardıcıl olaraq Apple korporasiyasını ən bahalı brend adlandırır.
2016-cı ildə brendin dəyərinə (82.5 milyard dollar) görə ikinci yeri Google şirkəti tutub. Marketinq üzrə professor Devid Reybstayn deyir ki, Google unikal markadır, demək olar ki, "internetdə axtarış" anlayışının sinoniminə çevrilib.
Forbes nəşrinin yeni reytinqində üçüncü yeri 75.2 milyard dollar məbləğində qiymətləndirilmiş Microsoft korporasiyası tutub.
Cari ildə ən bahalı brendlərin siyahısında dördüncü yerdə qazlı içki istehsalçısı Coca-Cola (58.5 milyard dollar), beşinci yerdə isə Facebook (52.6 milyard dollar) sosial şəbəkəsi yerləşib.
Məlumat üçün bildirək ki, 2016-cı ildə Facebook ticarət markası 44% bahalaşıb. Cari ildə IBM korporasiyasının brendi öz dəyərinin 17%-ni itirib.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri