«Kantar» konsaltinq şirkəti özünün ənənəvi «BrandZ» reytinqində dünyanın ən bahalı brendlərini açıqlayıb.
Xeberler.az bildirir ki, hazırda ən bahalı brend, ötənilki kimi «Amazon»dur. Son bir ildə şirkuətin brendin qiyməti təqribən 32% artaraq 415,9 milyard dollar olub. Sonrakı yerləri «Apple» şirkəti (352,2 milyard dollar) və «Microsoft» (326,5 milyard dollar) tutur. Son bir ildə «Microsoft» şirkəti «Google»u qabaqlayıb. Bunun səbəbi, evdən işləyən işçilərin getdikcə daha çox hissəsinin «Microsoft Teams»-dan istifadə etməsi olub.
«Google»dan sonra siyahını «Visa», «Alibaba», «Tencent», «Facebook» və «McDonald’s» davam etdirir, ilk 10-luğu «MasterCard» tamamlayır.
Siyahıda bu il Çin şirkətləri - «Alibaba» və «Tencent» hərəyə bir pillə irəliləyib. Qalmaqallardan başı açıldmayan «Facebook» isə geriləyib.
«MasterCard»ın ilk 10-luğa düşməsi isə sürpriz olub – ötən il bu şirkət 12-ci idi.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri