Şirkətlər müştəriləri ilə WhatsApp üzərindən necə əlaqə yaradacaq?

02-05-2016 / 14:09

WhatsApp şirkətlərlə müştəri münasibətləri üçün rəsmən bir kanal halına gəlir.

Yanvar ayında DLD konfransına qatılan WhatsApp qurucusu Jan Koum populyar mesajlaşma tətbqinin tamamən pulsuz olacığını və şirkətlərlə istifadəçi əlaqələrini yönlədirəcəyini açıqlamışdı.

Bununla bağlı şirkət tərəfindən detallı məlumat paylaşılmamışdı.

The Information məsələ ilə bağlı ətraflı məqalə yazıb.

Qeyd edilib ki, WhatsApp-ın yeniliyi ilk olaraq banklar, aeroport və şirkətlərin müştərilərinə birtərəfli mesaj göndərməsinə imkan yaradacaq.

Belə ki, istifadəçilər  müştərisi olduğu bankla bağlı WhatsApp üzərindən bildiriş ala biləcək.

Bu bildirişlərlə gələn məlumatlar ilk mərhələdə interaktiv olmayacaq.

Markalar WhatsApp üzərindən istifadəçilərə məlumat yükü çox olan mesajlar da göndərə biləcək. Buraya mesaj kartları, müxtəlif linklər,  xidmətə məxsus şəkillər kimi məlumat yükü olan mesajlar daxildir.

Günel


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə