WhatsApp şirkətlərlə müştəri münasibətləri üçün rəsmən bir kanal halına gəlir.
Yanvar ayında DLD konfransına qatılan WhatsApp qurucusu Jan Koum populyar mesajlaşma tətbqinin tamamən pulsuz olacığını və şirkətlərlə istifadəçi əlaqələrini yönlədirəcəyini açıqlamışdı.
Bununla bağlı şirkət tərəfindən detallı məlumat paylaşılmamışdı.
The Information məsələ ilə bağlı ətraflı məqalə yazıb.
Qeyd edilib ki, WhatsApp-ın yeniliyi ilk olaraq banklar, aeroport və şirkətlərin müştərilərinə birtərəfli mesaj göndərməsinə imkan yaradacaq.
Belə ki, istifadəçilər müştərisi olduğu bankla bağlı WhatsApp üzərindən bildiriş ala biləcək.
Bu bildirişlərlə gələn məlumatlar ilk mərhələdə interaktiv olmayacaq.
Markalar WhatsApp üzərindən istifadəçilərə məlumat yükü çox olan mesajlar da göndərə biləcək. Buraya mesaj kartları, müxtəlif linklər, xidmətə məxsus şəkillər kimi məlumat yükü olan mesajlar daxildir.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri