Vətəndaş müraciətlərinin cavablandırılmasında çevikliyin artırılması məqsədilə sosial.gov.az saytının “Canlı əlaqə” bölməsinə yeni funksionallıq əlavə edilib
Xeberler.az bildirir ki, artıq vətəndaşlar “sosial bot” vasitəsilə müraciətlərinin istiqamətini (əmək pensiyaları, məşğulluq, əlillik və s.) seçə, həmin istiqamət üzrə mövcud xidmətlər barədə ətraflı məlumat əldə edə, habelə müraciətlə bağlı tələb olunan sənədlərlə tanış ola bilərlər.
Müraciət edən şəxslər “Bizə yazın” seçimini etməklə müraciətlərini birbaşa operatora da ünvanlaya bilərlər.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri