“Toshiba”nın Azərbaycan İT bazarına diqqəti artıb

18-04-2009 / 15:00

"MDB və Baltikyanı ölkələr arasında Yaponiyanın "Toshiba" firmasının istehsalı olan noutbukların satışından Azərbaycanın payına cəmi bir faiz düşür. Buna baxmayaraq ölkədə olan satış həcmləri digər ölkələrin göstəricilərini üstələyir", - Toshiba-nın MDB və Baltikyanı ölkələr üzrə baş regional meneceri İqor Snıtko cümə günü bildirib.

"MDB və Baltikyanı ölkələr üzrə ötən il cəmi 6 milyon noutbuk satılıb. Regionun ümumi bazarındakı satışda Azərbaycanın payının az olmasına baxmayaraq ölkə şirkət üçün xüsusi maraq kəsb edir",- Snıtko deyib.

Snıtkonun sözlərinə əsasən, reallaşdırılan satışdan Rusiyanın payına 70%, Ukraynanın payına isə ölkəyə dünya maliyyə böhranı təsir edənə qədər 20% düşüb.

Snıtko qeyd edib ki, qeyri-rəsmi məlumatlara əsasən, Toshiba firmasının noutbukları Azərbaycanın 25% bazarını təmin edir.

"Stabil valyuta kursu və müştərilərin kreditləşmə ilə çox da bağlı olmayan alıcılıq qabiliyyəti Azərbaycana marağı artırır", - Snıtko vurğulayıb.

Qeyd edək ki,“Toshiba” şirkəti, həmçinin, Azərbaycanın “Delta Telecom” şirkəti ilə WIMAX texnologiyasını dəstəkləyən noutbukalrın təchizatı ilə bağlı razılaşma imzalayıb.


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə