“Toshiba”nın Azərbaycan İT bazarına diqqəti artıb

18-04-2009 / 15:00

"MDB və Baltikyanı ölkələr arasında Yaponiyanın "Toshiba" firmasının istehsalı olan noutbukların satışından Azərbaycanın payına cəmi bir faiz düşür. Buna baxmayaraq ölkədə olan satış həcmləri digər ölkələrin göstəricilərini üstələyir", - Toshiba-nın MDB və Baltikyanı ölkələr üzrə baş regional meneceri İqor Snıtko cümə günü bildirib.

"MDB və Baltikyanı ölkələr üzrə ötən il cəmi 6 milyon noutbuk satılıb. Regionun ümumi bazarındakı satışda Azərbaycanın payının az olmasına baxmayaraq ölkə şirkət üçün xüsusi maraq kəsb edir",- Snıtko deyib.

Snıtkonun sözlərinə əsasən, reallaşdırılan satışdan Rusiyanın payına 70%, Ukraynanın payına isə ölkəyə dünya maliyyə böhranı təsir edənə qədər 20% düşüb.

Snıtko qeyd edib ki, qeyri-rəsmi məlumatlara əsasən, Toshiba firmasının noutbukları Azərbaycanın 25% bazarını təmin edir.

"Stabil valyuta kursu və müştərilərin kreditləşmə ilə çox da bağlı olmayan alıcılıq qabiliyyəti Azərbaycana marağı artırır", - Snıtko vurğulayıb.

Qeyd edək ki,“Toshiba” şirkəti, həmçinin, Azərbaycanın “Delta Telecom” şirkəti ilə WIMAX texnologiyasını dəstəkləyən noutbukalrın təchizatı ilə bağlı razılaşma imzalayıb.


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.