Son günlərdə sosial şəbəkələr və mesajlaşma tətbiqləri vasitəsilə məşhur şirkətlərin adından vəd verici mesajlar insanlar arasında yayılmağa başlayıb.
Belə ki, bədniyyətli qruplar ilk öncə kampaniya təşkil edəcəyi şirkətin əsas domeninə oxşar yeni domen alır. Adətən belə domenlərin alışında gündəlik istifadəmizdə olmayan və gözlərimizin görməyə alışmadığı xüsusi simvollardan istifadə olunur ki, ilk baxışdan domen əslisi ilə eynilik təşkil etsin. Daha sonra həmin domenə əsl domendəki kontentin oxşarı yüklənir ki, göndərilən linkin ziyarətçiləri heç nədən şübhələnmədən əməliyyatlarını sona çatdırsınlar.
Haker qruplar tərəfindən təşkil edilən belə fişinq hücumlarda adətən məşhur şirkətlərin endirim kampaniyaları və ya hədiyyə kampaniyaları adı altında istifadəçilərə fişinq link göndərməklə həyata keçirilir. Belə vəd verici kampaniyalarda digər vədlərdən biri də adətən özünüzlə bir neçə nəfəri cəlb etməlisiniz kimi vədlərdir ki, bu da həmin fişinq linkinin avtomatik insanlar arasında sürətli yayılmasına gətirib çıxarır.
Xeberler.az bildirir ki, bu barədə Kompüter İnsidentlərinə Qarşı Mübarizə Mərkəzi (CERT) məlumat yayıb.
Qurum məsələ ilə bağlı təlimat təqdim edib:
1. Bu kimi fişinq linklərinə keçid edənlər müəyyən zərərvericilərə yoluxdurulmuş ola bilər;
2. Hansısa reklam kompaniyalarına və ya kontur çıxılması ilə nəticələnən xidmətlərə avtomatik üzv edilə bilərlər;
3. Müəyyən forumlar doldurarlarsa şəxsi məlumatlarının itirilməsi ilə nəticələ bilər;
4. Hansı bank əməliyyatları etməli olarlarsa bank hesablarının oğurlanması ilə nəticələnə bilər;
5. CSRF boşluqlu saytlarda sizin adınıza hansısa əməliyyatların yerinə yetirilməsi ilə nəticələnə bilər. (CSRF haqda daha geniş burdan oxuya bilərsiniz -https://cert.gov.az/az/article-view/19)
Aşağıda bu kimi kampaniyaların nümunələri və domen adının qeydiyyatı zamanı diqqət yayındırmaq üçün istifadə edilən simvolları görə bilərsiniz:
Birinci nümunə olaraq burada işarələnmiş simvola diqqət edək. Belə ki, a hərfi á simvolu kimi göstərilir.
Digər iri şirkətlərə məxsus nümunələrə də baxaq.
Yuxarıdakı şəkildə goründüyü kimi Whatsapp vasitəsilə istifadəçiyə kompaniya ilə bağlı bildiriş gəlir. Lakin linkə diqqətlə baxsaq görərik ki, i hərfi digər ona oxşar Î kimi qeyd olunub. Google-da axtarış etdikdə qeyd olunan şirkətə məxsus hər hansı bildirişin və ya kampaniyanın olmadığının şahidi oluruq.
Bu şəkildə isə daha əvvəlindən fərqli a hərfi ona oxşar ạ simvolu kimi qeyd olunub.
Xüsusi Dövlət Mühafizə Xidməti Xüsusi Rabitə və İnformasiya Təhlükəsizliyi Dövlət Agentliyinin Kompüter İnsidentlərinə qarşı Mübarizə Mərkəzi istifadəçiləri belə vədverici linklərə keçid etməmək üçün xəbərdar edir və vətəndaşları diqqətli olmağa çağırır.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri