Yelo Bank-ın dəstəyi, “Mastercard Worldwide” beynəlxalq ödəniş sisteminin təşkilatçılığı ilə ölkəmizdə ikinci dəfə "Customer Tech Conference" tədbiri keçirilib.
Tədbir Azərbaycanın aparıcı banklarının 70-dən çox nümayəndəsini bir araya gətirərək, maliyyə sahəsindəki ən son tendensiyaları, texnoloji irəliləyişləri və bank gələcəyini formalaşdıran innovasiyaları müzakirə edib. Yelo Bank-ın baş ofisində keçirilən konfrans iştirakçılar üçün sürətlə inkişaf edən maliyyə ekosisteminin problemlərinin həllini araşdırmaq və fikir mübadiləsi aparmaq üçün unikal platforma rolunu oynayır. Budəfəki konfransın gündəmdə olan mövzuları 2025-ci ilin ikinci rübü üçün gözlənilən yeniliklər, kibertəhlükəsizliyin artırılmasında süni intellektin rolu və Mastercard-ın kriptovalyutalar dünyasındakı irəliləyişləri haqqında idi.
Xatırladaq ki, ötən ilin may ayında ölkəmizdə ilk dəfə keçirilən "Customer Tech Conference" tədbirinə də Yelo Bank ev sahibliyi edib.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri