2017-ci ilin üçüncü rübü üzrə dövlət orqanlarının rəsmi internet resursunlarından ən çox aşağıdakı domenlərə istifadəçi müraciətləri qeydə alınıb.
Portalda e-arayışların sayı 18-ə çatdı
Statistikaya əsasən, Telefon Məlumat Mərkəzində 12 112 zəng qəbul edilib
Elektron dərslik portalı yenilənib.
Video müşahidə yalnız imtahan saatlarında mümkün olacaq(10:00-dan 13:00-a qədər).
Nazirlik qrant müsabiqəsinin qalibləri üçün yenilik
Elmi jurnalın saytı necə işlənilməlidir?
Azərbaycanda sertifikatlaşdırma üçün elektron müraciət qaydası sadələşdirilib
Eyni zamanda vətəndaşlar alacağı mənzillərin qiymətini əvvəlcədən bazar dəyərlərinə uyğun öyrənəcəklər.
Forumda Rusiya, Polşa, Qazaxıstan, Belarusiya və digər ölkələrdən 300-ə yaxın nümayəndə iştirak edirdi.
İş yerinə dair 670 min e- arayış alınıb
Portala inteqrasiya olunan üçüncü xidmət AZPOS sisteminə qoşulma üçün müraciəti və sənədlərin qəbulunu ehtiva edir.
Vergilər Nazirliyi (VN) - Vahid depozit hesabı vasitəsilə ƏDV üzrə elektron ödənişlərin və əvəzləşmələrin aparılması
ASAN Xidmət indeksi təqdim edildi
ASAN xidmət indeksi sabah təqdim olunacaq
Nazirliyin e-xidmətlərinə 6 milyondan çox müraciət olub
İlk olaraq nazirliklərin fəaliyyətini monitorinq etdik.
Bildirilib ki, Mərkəzin funksiyalarına Milli Sistemə daxil olan və tabeçilikdə olan bütün mərkəzlər üçün Milli sertifikatların verilməsi daxildir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri