“Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədini rəhbər tutaraq “Azercell Telekom” Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin tabeliyində Sosial Xidmətlər Agentliyinin Ahıl şəxslər üçün Sosial Xidmət müəssisəsinin əməkdaşlarına Asan İmza xidmətinin aktivləşdirməsində dəstək olub.
Azercell-in Müştəri Xidmətləri təmsilçiləri Bilgəh qəsəbəsində yerləşən müəssisəyə səfər edərək, yerində 100-ə yaxın əməkdaşa xidmət göstəriblər. Mobil elektron imza xidmətinin aktivləşdirilməsi abunəçilərə 650-dən artıq dövlət və özəl sahədəki elektron xidmətlərdən asanlıqla istifadə imkanı yaradır. Azercell bir daha xatırladır ki, abunəçilər “Asan İmza” xidmətli SİM kartın müddətini Müştəri Xidmətləri Mərkəzlərinə getmədən, sadəcə SMS vasitəsilə uzada bilər.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri