Almaniya Federal Rəqabət Təşkilatı Facebook-un sosial media bazarında hakim mövqeyindən sui-istifadə etdiyini iddia edir.
Xeberler.az xarici mediaya istinadən məlumat verir ki, bununla bağlı 20 aylıq bir araşdırma aparılıb.
Təşkilat Facebook-un 2 milyard istifadəçisinin fərdi məlumatlarını istifadə edərək hədəfli reklamlar hazırlamağa əsaslanan gəlir modelini sorğulayır.
Qeyd edək ki, Avropa Birliyi məlumatların qorunması və gizlilik məsələləri üzrə ciddi tədbirlər görməyə başlayır.
Bundan öncə Whatsapp-a qarşı da bənzər fikirlər yayımlanıb.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri