Google 2016-cı ildə yayımdan götürdüyü şübhəli / riskli reklam sayını açıqlayıb.
Xeberler.az şirkətə istinadən məlumat verir ki, bu rəqəm 2015-ci il ilə müqayisədə iki qat çox olub və 1,7 milyarda çatıb.
Məlum olduğu kimi, 2016 saxta xəbər saytlarının gündəmi məşğul etdiyi bir il oldu. Bu da Google və Facebook kimi bu saytların istifadəçi artımına mənfi təsir etdi.
Belə ki, Facebook vasitəsi ilə özlərinə daha çox oxucu yığmağa çalışan xəbər saytları Google-da reklamlar üzərindən də hücuma keçib. Nəticədə Google-un yayımdan qaldırdığı şübhəli /riskli reklam sayı 1,7 milyardı keçib.
Qeyd edək ki, Google 2016-ci ildə saxta reklamlara qarşı siyasətini yeniləyib və iyulda 5 milyon reklamı əngəlləyib.
Bununla yanaşı, 68 milyon reklamı təsdiqlənməmiş dərmanları tanıtdığı üçün, 80 milyon reklamı istifadəçiləri aldatdığı /şok etdiyi üçün, 112 milyon reklamı isə zərərli proqramla əlaqəli olduğu üçün yayımdan qaldırıb.
Günel
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri