Google 1,7 milyard reklamı əngəlləyib-Səbəb

26-01-2017 / 10:41

Google 2016-cı ildə yayımdan götürdüyü  şübhəli / riskli reklam sayını açıqlayıb.

Xeberler.az şirkətə istinadən məlumat verir ki, bu rəqəm 2015-ci il ilə müqayisədə  iki qat çox olub və 1,7 milyarda çatıb.

Məlum olduğu kimi, 2016  saxta xəbər saytlarının gündəmi məşğul etdiyi bir il oldu. Bu da GoogleFacebook kimi bu saytların istifadəçi artımına mənfi təsir etdi.

Belə ki, Facebook vasitəsi ilə özlərinə daha çox oxucu yığmağa çalışan xəbər saytları  Google-da reklamlar üzərindən də hücuma keçib. Nəticədə Google-un yayımdan qaldırdığı şübhəli /riskli reklam sayı 1,7 milyardı keçib.

Qeyd edək ki, Google 2016-ci ildə saxta reklamlara qarşı siyasətini yeniləyib və iyulda 5 milyon reklamı əngəlləyib.

Bununla yanaşı, 68 milyon reklamı təsdiqlənməmiş dərmanları tanıtdığı üçün, 80 milyon reklamı istifadəçiləri aldatdığı /şok etdiyi üçün, 112 milyon reklamı isə zərərli proqramla əlaqəli olduğu üçün yayımdan qaldırıb.

Günel 


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə