İnternet saytlarının səhifələrində reklamın sayının artması və bu artımla əlaqədar qurğu resurslarının sərfiyyatının çoxalması əksər istifadəçiləri uzaqlaşdırıb və reklamı blok edən proqramların yayılmasına səbəb olub.
Xeberler.az-ın xarici mətbuata istinadən məlumatına görə, bu barədə Internet Advertising Bureau (IAB) Assosiasiyasının texnologiyalar üzrə vitse-prezidenti Skott Kanninqhem bildirib. Assosiasiyaya internet şəbəkəsində yerləşdirilən reklamda payı 86 faiz təşkil edən 650 təşkilat daxildir.
İnternet reklamı üçün texniki standartların hazırlandığı IAB Tech Lab bölməsində dörd prinsip əsasında yeni standartların hazırlanması təklif olunur. Bunlar sadəlik, şifrləmə, marağa görə reklam seçiminin dəstəklənməsi prinsipləridir.
Vitse-prezident, həmçinin qeyd edib ki, standartlar reklamın artıq alış-veriş etmiş istifadəçiyə yenidən yönəldilməməsini təmin etməlidir. Bundan başqa, bir səhifədə reklamın həcminin məhdudlaşdırılması və reklama baxışın müəyyənləşdirilməsi - istifadəçinin səhifədə yerləşdirilən reklamı görməsi üsullarının hazırlanması tələb olunur. Reklamın şifrlənməsi reklam şəbəkələri vasitəsilə zərərli proqramların göndərilməsi ilə mübarizəyə kömək edə bilər.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri