“bp” neft şirkəti iyun ayında “Google” internet-axtarış sistemində reklamını yerləşdirmək üçün 3,6 milyon dollar xərc çəkməli olub. Bir qədər öncə isə şirkətin xərcləri bir ay ərzində 57 min dollar təşkil etmişdi. “bp”nin reklamlara bu qədər xərc çəkməsinin səbəbi Meksika körfəzində baş verən hadisədən sonra öz imicini bərpa etmək istəyidir.
“bp” 2010-cu ilin birinci yarısında reklama 78,7 milyon dollar vəsait sərf edib. 2009-cu illə müqayisədə isə şirkətin reklam xərcləri 94 milyon dollar təşkil edib. Məhz bunun sayəsində "bp" “Google”a ən çox reklam sifariş edənlərin ilk onluğuna daxil olub.
Bu siyahıda liderliyi ABŞ-ın “AT&T Mobility” mobil operator şirkəti ələ keçirib. İyun ayında internet-axtarış sistemində reklamını yerləşdirmək məqsədi ilə şirkət təxminən 8,08 milyon dollar sərf etməli olub.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri