Aprel ayında aparılmış mütəxəssis araşdırmalarına görə, Google Youtube üzərindən 270 milyon dollar qazanır. Bunun müqabilində isə cəmi 711 milyon dollar xərc çəkir. 471 milyon dollar zərərə düşür.
Ramp Ratenin şərhinə görə, bu miqdar 471 milyondan daha çoxdur. Təxminən 645 milyon dollar zərərin olduğunu deyən RampRate bu itkilərin böyük miqdarının məlumatların yığılması üçün məlumat mərkəzləri və kanal genişliyi üçün xərcləndiyini qeyd edib. Google Youtube üzərindən nə qədər itirdiyini açıqlamır.
Lakin Google Maliyyə İşləri Müdiri Patrick Pichette qeyd edib ki, “Youtube edilən şərhlərdə ümumiyyətlə şişirtmə var. Araşdırmalar yalnız məlumat yığma və kanal genişliyini üzdə saxlayır, biz isə bütün detallar üzərində dayanırıq. Bu səbəbdən xərclərimizi çox yaxşı bilirik”.
Hal-hazırda isə Google sayta reklam verəcək müştəri tapmaqda çətinlik çəkir. Google-dən rəsmi məlumat verilməsə də, bir işçinin Associated Pressə verdiyi məlumata görə, Google, Youtube üzərindən milyonlarla reklamı saytın yaşadığı itkini önləmək üçün nəşr edir. İşçi onu da qeyd edibki, “Ortaqlarımızın reklamlardan qazanc təmin etməsini istəyirik, çünki bu sayədə bizdə qazanırıq” .
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri