Zərərli mobil proqram təminatının sayı durmadan artır və fırıldaqçılar diqqəti daha çox reklam sənayesinə yönəldərək istifadəçiləri reklam elanlarına istiqamətləndirən zərərli koddan istifadə edirlər.
Xəbərlər-in RYTN-nin rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, ekspertlər tərəfindən bu fırıldaqçılıq sxemi Reklamın ələ keçirilməsi (Advertising hijacking) adlanır. Zərərli proqramlar hər gün petabayt həcmdə məlumat sərf edir və ekspertlərin hesablamasına görə, ildə bir milyard dollar məbləğində ziyan vurur.
Tədqiqatçıların məlumatına görə, həm Android, həm də iOS sistemləri üçün 5 minə yaxın zərərli mobil əlavə istifadəçinin xəbəri olmadan reklamı göstərir və yenidən yükləyir. Nyu-Yorkun informasiya təhlükəsizliyi mütəxəssisləri Mayk Endryus , Entoni Kolev, Devid Sendroff və Mett Vella bildirib ki, zərərli mobil əlavə dəqiqədə 20 reklam elanını generasiya etdiyi halda rəsmi əlavə dəqiqədə bir elanı generasiya edir. Çoxsaylı reklam elanlarının generasiyası bazarda bütün mobil əlavələrin 15 faizinə və ümumilikdə trafikin keyfiyyətinə mənfi təsir göstərir.
Rəsmi reklamçılar fırıldaqçılıqla məşğul olan şirkətlərə görə böyük məbləğdə vəsaitlər itirir. Reklam sənayesi üçün iOS sistemində itkilərin həcmi 363 milyon, Android sistemində 480 milyon, “Windows Mobile” sistemində 14 milyon dollar təşkil edir.
Ekspertlərin tədqiqatından həmçinin məlum olub ki, antivirus proqramları bu zərərli fırıldaqçılıqları aşkar edə bilmir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri