Xeberler.az bildirir ki, Growth Hacking internet dünyasında sürətlə yayılan anlayışlardan biridir. Bu nəzəri təhlil nəticəsində optimallaşdırma prosesi və böyümə planı üçün aparılan tədqiqatları əhatə edir. Təhlilə gəldikdə, Google Analytics, axtarış motorunun optimallaşdırılması, sosial media ölçümləri, viral marketinq materialları və məzmun marketinqi Growth Hacking – də ən çox rast gəlinən məsələlərdir.
Growth Hackingə nə zaman ehtiyac duyulur?
Yeni internet təşəbbüslərində büdcə və kapital istehlakının məhdudlaşdırılması Grow Hacking anlayışı aşağı büdcələrlə böyümənin planlaşdırılmasına nail olmaq üçün lazımdır. Bu strategiyanı təkcə kiçik miqyaslı internet layihələri və şirkətləri deyil, eyni zamanda tez-tez istifadə etdiyimiz sosial media və məlumat saxlama saytları da fəal istifadə edirlər.
Hədəf auditoriyasına çatmaq çətindirsə, yaxın bir bazara müraciət etməklə tələbat yaratmaq mümkündür. Bu taktikanı Facebook istifadə etdi. Facebook ilk qurulanda bəzi məktəblərin öz sosial şəbəkələri var və Facebook tamamilə tələbələrə yönəlmiş bir platforma idi. Facebook, şagirdlərin hədəf auditoriyası, onsuz da bir sosial şəbəkə olan məktəblər ətrafındakı digər məktəblərə çevrildi.
Gözləmə siyahısı istifadəçilərə xidmətə daxil olduqları andan istifadə etməyə başlamağın əvəzinə yavaş-yavaş gözləyən növbəyə əlavə etmək üçün istifadə olunan bir taktikadır. Mailbox-un istifadə etdiyi bu taktika ilə poçt qutusunu yükləmək üçün növbəyə duran şəxslərin qarşısında və arxasında nə qədər insanın olduğu bildirildi. Bu ardıcıllıq çox sayda ifadə olunduğundan, populyar və etibarlı olmaq hissi istifadəçilərin yüksək tələbatını və sayını göstərməklə yaradılmışdır. Bundan əlavə, bir çox insanın təcrübəni sınamağı gözlədiyi fikri sosial sübut təqdim etdi. Bu Growth Hacking taktikası ilə Mailbox əhəmiyyətli bir auditoriyaya çatdı.
Çarpaz paylaşma; bir tətbiq istifadəçilərə istifadə etdikləri digər sosial şəbəkələrdə paylaşma imkanı verir. Airbnb və Instagram-ın istifadə etdiyi bu Growth Hacking metodu adətən etibarlılığı təmin edir. Airbnb, istifadəçilərə reklamlarını platformalardakı ən böyük rəqibi Craiglistdə paylaşmağa imkan verən bir tətbiq hazırladı.
Bir çox istifadəçi tezliklə Airbnb-in Craiglist-dəki reklam və şərhlərini gördü və Airbnb-dən istifadə etməyə başladı. İnstagram da bu üsuldan Facebook foto və Twitter kimi sosial şəbəkələrdə İnstagram fotoşəkillərini paylaşmağa imkan verən bir xüsusiyyət ilə istifadə etdi. Bu iki nümunə; geniş auditoriyaya çıxışı təmin edən və tətbiqlərə daha çox istifadəçi cəlb edən kanallarda məzmun paylaşmasının daha yaxşı nəticələrə səbəb olacağını göstərir.
Marka adı və loqotip veb saytlara və bloqlara daxil edilməlidir. Bir addım irəli getməklə, istifadəçilər tərəfindən yaradılan məzmunun sonuna marka və loqotip yerləşdirmək taktika olaraq istifadə edilə bilər. Bu üsulda Hotmail, mesajı yaradır əlavə hər e-poçtun sonunda pulsuz Hotmail hesabınızı yaradın. Bu yolla Hotmail istifadəçilərinə heç bir reklam sərf etmədən e-poçt göndərərək Hotmail-i öz alıcılarına təqdim etdi.
İstifadəçilərə iki tərəfli mükafat təklif edərək dostlarını dəvət etməyə təşviq etmək üçün Growth Hacking metodudur. Bu üsulla, dəvət olunan tərəfə bir mükafat təklif olunur, dəvət olunan tərəfə isə mükafat təklif olunur. PayPal böyüməyə başlayanda 20 dollarlıq mükafat təklif etdi. Bir istifadəçi kimisə dəvət etsə və dəvət olunan şəxs PayPal istifadə etməyə başlasa, o iki nəfər hər biri 10 dollar qazanacaqdı. PayPal bu təşviqi bitirən zaman PayPal on milyonlarla istifadəçiyə çatdı. PayPal tərəfindən istifadə edilən bu Growth Hacking metodu bir az bahalı olsa da, PPC kimi digər pullu kanallarla müqayisədə qazanclı bir üsuldur, çünki daha az davamlılığı tələb edir və ixtisaslı istifadəçiləri təmin edə bilər.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri