2014-cü ilə kimi mobil rabitə sahəsindən, o cümlədən səsli xidmətlərdən, mobil internet vasitəsilə məlumat ötürmə servislərindən və digər müxtəlif xidmət və aidiyyəti reklamlardan əldə olunan gəlir bir trilyon dollardan artıq olacaq.
Xeberler.az-ın Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin rəsmi saytına istinadən verdiyi məlumata görə, bu, “Gartner” analitik şirkətinin yeni tədqiqat hesabatında qeyd olunur. “Gartner”in vitse-prezidenti Nik Cons deyib ki, mobil rabitə bazarının üç əsas inkişaf dövrünün şahidiyik: “Birinci dövr “Motorola Razr” kimi əfsanəvi mobil telefonun ərsəyə gətirilməsi və istehsalçıların bazarda dominant mövqe tutması ilə səciyyələnir. İkinci dövr “iPhone” smartfonunun bazara çıxarılması ilə başlanan proqramlar və elektron mağazalar erasıdır. Növbəti mərhələ isə sosial servislər, “bulud” texnologiyaları və multimedia kontentinin axın yayımı dövrüdür. Mobil əlavələr qalacaq, lakin gələcəkdə onlar özlərində daha mürəkkəb həllərin tərkib hissəsini əks etdirəcək”.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri