2015-ci ildə ABŞ-da ümumi onlayn reklamda xərclərin yarısından çoxu (52,4 faiz) mobil reklamın payına düşəcək.
Xeberler.az RYTN-in rəsmi saytına istinadən məlumat verir ki, agentliyin qiymətləndirməsinə görə, cari ildə mobil reklam bazarının həcmi 59 faiz artaraq 30,45 milyard dollara çatacaq.
Mobil reklama xərclərin artması istehlakçıların tələbatı ilə əlaqədardır. "eMarketer”in qiymətləndirməsinə görə, yaşlı amerikalılar mobil qurğularda aktivliyə gündə 2 saat 51 dəqiqə sərf edirlər. Bu vaxtın yarısından çoxu və ya 1 saat 31 dəqiqəsi smartfonlarda sərf edilir.
Mobil reklamın formatının tədqiqi zamanı “eMarketer” analitikləri 2015-ci il üçün olan əvvəlki proqnoza düzəlişlər ediblər. Yeni proqnoza görə, media reklamı mobil reklam bazarında ən çox paya (51,1 faiz və ya 15,55 milyard dollar) sahib olmaqda davam edəcək.
Axtarış reklamı həcminə görə mobil reklamda ikinci böyük (44,7 faiz və ya 13,62 milyard dollar) paya sahibdir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri