Mobil reklam bazarının həcmi artıb

02-09-2015 / 15:45

2015-ci ildə ABŞ-da ümumi onlayn reklamda xərclərin yarısından çoxu (52,4 faiz) mobil reklamın payına düşəcək. 

Xeberler.az RYTN-in rəsmi saytına istinadən məlumat verir ki, agentliyin qiymətləndirməsinə görə, cari ildə mobil reklam bazarının həcmi 59 faiz artaraq 30,45 milyard dollara çatacaq.

Mobil reklama xərclərin artması istehlakçıların tələbatı ilə əlaqədardır. "eMarketer”in qiymətləndirməsinə görə, yaşlı amerikalılar mobil qurğularda aktivliyə gündə 2 saat 51 dəqiqə sərf edirlər. Bu vaxtın yarısından çoxu və ya 1 saat 31 dəqiqəsi smartfonlarda sərf edilir.

Mobil reklamın formatının tədqiqi zamanı “eMarketer” analitikləri 2015-ci il üçün olan əvvəlki proqnoza düzəlişlər ediblər. Yeni proqnoza görə, media reklamı mobil reklam bazarında ən çox paya (51,1 faiz və ya 15,55 milyard dollar) sahib olmaqda davam edəcək.

Axtarış reklamı həcminə görə mobil reklamda ikinci böyük (44,7 faiz və ya 13,62 milyard dollar) paya sahibdir.

Xeberler.az


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.