Dünya reklam bazarının artımı zəifləyəcək

15-09-2015 / 10:21

Publicis şirkətinə məxsus Zenith Optimedia agentliyi 2015-ci ildə dünya reklam bazarının artımı üzrə proqnozu 0,2 faiz - 4 faizədək azaldıb.

Xeberler.az RYTN-in rəsmi saytına istinadın məlumat verir ki, bildirilir ki, dünya reklam sahəsi bundan sonra inkişaf etməkdə olan ölkələrə güvənə bilməz və Şimali Amerika, Avropa və Yaponiyanın bazarın ümumi artımına yeni bazarlarla müqayisədə 2006-cı ildən bəri ilk dəfə olaraq böyük töhfə verəcəkləri gözlənilir. 2016-cı ildə reklam xərclərinin artımı Braziliyada keçiriləcək Olimpiya Oyunları və ABŞ-da prezident seçkiləri sayəsində 5 faiz səviyyəsində proqnozlaşdırılır.    

Növbəti ildə mobil reklam da gəlirlərin həcminə görə ilk dəfə qəzet reklamını üstələyərək (11,9 faiz) bütün reklam xərclərinin 12,4 faizini təşkil edəcək.

Xeberler.az

 


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə