Publicis şirkətinə məxsus Zenith Optimedia agentliyi 2015-ci ildə dünya reklam bazarının artımı üzrə proqnozu 0,2 faiz - 4 faizədək azaldıb.
Xeberler.az RYTN-in rəsmi saytına istinadın məlumat verir ki, bildirilir ki, dünya reklam sahəsi bundan sonra inkişaf etməkdə olan ölkələrə güvənə bilməz və Şimali Amerika, Avropa və Yaponiyanın bazarın ümumi artımına yeni bazarlarla müqayisədə 2006-cı ildən bəri ilk dəfə olaraq böyük töhfə verəcəkləri gözlənilir. 2016-cı ildə reklam xərclərinin artımı Braziliyada keçiriləcək Olimpiya Oyunları və ABŞ-da prezident seçkiləri sayəsində 5 faiz səviyyəsində proqnozlaşdırılır.
Növbəti ildə mobil reklam da gəlirlərin həcminə görə ilk dəfə qəzet reklamını üstələyərək (11,9 faiz) bütün reklam xərclərinin 12,4 faizini təşkil edəcək.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri