Analitik şirkətlər aprel ayında brauzerlərin bazardakı mövqelərini əks etdirən yeni statistik məlumatlar təqdim ediblər.
Qeyd edək ki, Net Applications və StatCounter şirkətlərinin hesabatlarında rəqəmlər fərqli olsa da, eyni analoji təmayül müşahidə olunur. Belə ki, IE və Firefox, brauzerlərin yeni təkmilləşmiş versiyalarını təqdim etsələr də, bazarda mövqelərini tədricən itirirlər, Safari və Chrome-un isə əksinə payları artır.
Məsələn, Net Applications analitik şirkətinin statistik məlumatlarına əsasən aprel ayında Internet Explorer brauzerinin bütün versiyalarının ümumi payı yeni rekord minimum həddə 55,1 faizə düşüb.
Safari və Chrome brauzerlərinin bazardakı payları isə əksinə yüksəlib, müvafiq olaraq 7,2 % və 11,9 % təşkil edib. Firefox brauzeri bazarın 21,6 faizini əhatə edir.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri