“StatCounter” şirkətinin statistikasına görə, “Apple” şirkətinə məxsus “Safari” brauzerinin payı 20 faizi ötüb.
Brauzerlərin fərdi kompüter və mobil versiyalarını nəzərə alan analitiklərin məlumatına əsasən, “Safari” populyarlığına görə ikinci internet brauzeridir.
Xəbərlər-in Rabitə və Yüksək Texnologiyalar saytına istinadən verdiyi məlumata görə, “Chrome”un brauzerlər bazarında hesabat dövrünün yekunları üzrə payı 25 faizdən çoxdur.
Ekspertlər bildirir ki, “Chrome”un planşetlər də nəzərə almaqla bazarda üstünlüyü xeyli çoxdur. Fevralın yekunları üzrə payı 50,15 təşkil edir.
"Internet Explorer” brauzerinin payı azalır, “Firefox” fərdi kompüterlərdə ikinci, bütün qurğularda (11,56 faiz) üçüncü yeri tutur. “Apple” brauzerinin “iOS” və “OS X” sistemləri üçün versiyaları nəzərə alınmaqla 13,64 faizə bərabərdir.
Xeberler.az
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri