Net Applications şirkətinin tədqiqatçılarının dediyinə görə, Microsoft İnternet Explorer-dən fərqli olaraq Firefox və Chrome veb-brauzerlərinin məşhurluğu artır.
Şirkətin hesablamalarına görə, Firefox-un payı 2008-in dekabrında 2,34 faiz artıb (noyabrda isə 20,78% olub). Chrome-nin payı isə 1,04% artıb ki, bu da noyabrla oktyabr aylarından yüksək olub. Eyni zamanda İnternet Explorer-in payı azalmağa doğru gedərək 68,15 faiz olub (noyabrda 69,77% idi).
Opera brauzerinin faizi isə dəyişməyib, 0,71% olaraq qalıb.
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri