Müştərilərin istifadə etdikləri xidmət, məhsullarla bağlı rəylərini bildirmələrinə imkan yaradan yeni onlayn platforma yaradılıb.
Xeberler.az-ın məlumatına görə, Azərbaycanda yaradılan QReact startap layihəsi müştərilərdən feedback (rəy) almağın ən müasir yolunu təqdim edir.
Belə ki, bu platformada xidmət sahibləri öz QR kodlarını yaradır və sonra bu kod onları rəy alacağı müştərilərə yönəldir.
Burada müştərilər yalnız məhsul yox, məkan və digər xidmətlərlə bağlı rəylər də əlavə edə bilir.
Müştərilər bu QR kodu smartfonlarında skan edir və feedback üçün formu( blankı) açır. Sonra müştərilər bir dəfə klik etməklə öz rəylərini platformaya daxil edir.
QReact neçə işləyir?
-Scan QR code ( QR kodu skan edin)
-Müştərilər QR kodu skan edir və avtomotik rəy yazmaq üçün forum açılır.
-Daha sonra Fill in Form ( forumu doldurun) bölməsindən blankı doldurur.
Qeyd edək ki, müştəriyə təqdim edilən hər bir rəy blankı şirkətlər tərəfindən dizayn edilir. Həmçinin şirkətlər foruma öz loqosunu da daxil edir.
Müştərilər blankları doldurandan sonra şirkətlər diaqramlarda göstərilən rəylərdən məlumat əldə edə bilir. Platfromada hər bir sahə üzrə filter etmək imkanı yaradılıb.
Layihənin rəhbəri isə bir çox maraqlı İT layihələrin qurucusu Ziya Əsgərovdur.
Qeyd edək ki, layihə qlobal bazar üçün nəzərdə tutulub.
Məltəm Talıbzadə
Televiziyaların reytinqini kim ölçür, necə ölçür və nəticələr ağlabatan olacaqmı?
Nazirlik inkubasiya mərkəzlərini niyə topladı? –Şərh
Windows 10-u necə sürətləndirmək olar?
Bizi idarə edən güc: Netokratiya
Tor: şəbəkənin nəzarətindən azad olmaq imkanı
Facebook müəmması
4G mobil texnologiyası niyə ləngiyir?
Rəqəmli yayım: mərkəzdən kənarda yaşayanlar nə etsin?
“Asan imzanı belə gördüm”- Azər Həsrət
Azərbaycanda e-hökumətin inkişafinda yeni sosial tələbləri nəzərə alan xidmətlərin genişləndirilməsi perspektivləri