"myGov"portalının funksiyaları artırılacaq

15-11-2022 / 22:00

Azərbaycan Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyindəki Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzi tərəfindən yaradılmış “myGov” şəxsi kabinet əsaslı portaldan vətəndaşlar bir çox bildirişlər ala biləcəklər.

Xeberler.az bildirir ki, bunu Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzinin direktoru Fariz Cəfərov deyib.

Onun sözlərinə görə, artıq insanlar yaxın vaxtlarda telefonlarına müxtəlif bildirişlər alacaqlar: "Bu bildirişlər sənədlərinin, şəxsiyyət vəsiqələrinin vaxtlarının bitməsi ilə bağlıdır. “myGov” elektron hökumət portalının istifadəçilərinin sayı 1 milyonu keçib. Bu günə qədər şirkətlər 56 milyon dəfə portalın onlayn xidmətlərindən istifadə ediblər".

F.Cəfərov bildirib ki, bu gün ən böyük layihələrimizdən biri olan "ASAN login"də 2,5 milyon istifadəçimiz var: "Biz süni intellektə bənzəyən qeydiyyat sistemi düzəltmişik. Biz "Google"un, "Facebook"un xidmətlərini tətbiq etməyə çalışırıq".

REPORT


ŞƏRHLƏR






sorğu
İT mütəxəssislər iş yerlərini hansı meyarlar əsasında seçir ?
  • Şirkətin yüksək statusuna görə
  • İşin, layihənin xarakterinə görə
  • Əmək müqaviləsinin olmasına görə
  • Yüksək əmək haqqına, mükafatlara və digər güzəştlərə görə
  • Gələcək karyerası üçün əhəmiyyət kəsb etdiyinə görə
  • Maraqlı, işgüzar kollektivə görə