Nazirliyin Çağrı mərkəzləri 21 mindən çox müraciətə cavab verib

05-12-2016 / 15:13

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin Çağrı mərkəzləri tərəfindən ötən ay 21,5 mindən çox müraciət cavablandırılıb.

Nazirliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən Xeberler.az-a verilən məlumata görə, 142 və 190- Çağrı mərkəzləri  tərəfindən vətəndaşların nazirliyin səlahiyyət dairəsinə aid məsələlərlə əlaqədar 21 543 müraciətinin operativ şəkildə cavablandırılması təmin edilib.

Vətəndaşlar əsasən sosial təminat, əmək qanunvericiliyi, pensiya və müavinətlər, sosial sığorta,  məşğulluğun təminatı, tibbi-sosial ekspertiza və reabilitasiya, əmək və sosial müdafiə sahəsində elektron xidmətlərdən istifadə və s. ilə bağlı sorğularını ifadə ediblər.

Ümumi müraciətlərin 96,8 faizi və ya 20 861-i belə sorğu xarakterli müraciətlərdən ibarət olub. Qeyd olunan məsələlərə dair vətəndaşlara qanunvericiliyin müvafiq müddəaları əsasında hüquqi izahatlar verilib. Digər müraciətlərdə əksini tapan məsələlər isə nazirliyin aidiyyəti struktur bölmələrində araşdırılaraq müvafiq tədbirlər görülüb və nəticəsi barədə vətəndaşlar məlumatlandırılıb.   

Noyabr ayında 142 və 190-Çağrı mərkəzləri-nə daxil olan müraciətlərin 31,9 faizi sosial təminat məsələlərini əhatə edib. Eləcə də  müraciətlərin 10,6 faizi əmək qanunvericiliyi, 5,7 faizi tibbi-sosial ekspertiza və əlilliyi olan şəxslərin reabilitasiyası, 6,4 faizi məşğulluğun təminatı, 2,2 faizi fərdi uçotun təşkili, 9,7 faizi pensiya və müavinətlər, 8,2 faizi məcburi dövlət sosial sığortası məsələlərini əhatə edib.

Nazirliyin əhaliyə xidmət sahələrində elektron texnologiyaların tətbiqinin genişlənməsi cəmiyyətdə bu xidmətlərdən elektron müstəvidə istifadəyə marağın da getdikcə artması ilə müşahidə edilir. Belə ki, ötən ay ərzində müraciətlərin 19,5 faizi məhz nazirliyin elektron xidmətlərindən istifadə ilə bağlı olub.

Noyabr ayında müraciətlərin 5,8 faizində  avtomatlaşdırılmış pensiya təyinatı məsələləri əksini tapıb. Ötən ay bu sahə ilə bağlı  əvvəlki oktyabr ayı ilə müqayisədə 13,2 faiz, sentyabr ayı ilə müqayisədə isə 70 faiz çox müraciət edilib.

190-Çağrı mərkəzi  vasitəsilə avtomatlaşdırılmış pensiya təyinatının həyata keçirilməsi, yəni hər hansı sənəd toplamadan və təqdim etmədən, yalnız şəxsiyyət vəsiqəsinin nömrəsi barədə telefonla məlumat verilməklə real vaxt rejimində pensiya təyinatı hüququnun reallaşdırılması hazırda dünyanın qabaqcıl təcrübələrindən biridir.

2016-cı ilin aprel ayında İsveçdə keçirilmiş Avropa Regional Sosial Təminat Forumunda da ölkəmizin bu təcrübəsi Beynəlxalq Sosial Təminat Assosiasiyasının Müsbət Təcrübə üzrə Fəxri Diplomuna layiq görülüb və müsbət təcrübələr üzrə məlumat bazasına daxil edilib.

Məltəm Talıbzadə

 

 


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.