Nazirliyə e-xidmətlərlə bağlı mindən çox müraciət daxil olub

04-12-2015 / 14:51

Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin 142-“Çağrı mərkəzi”nə müraciətlərin sayı ötən ay 16 faiz azalıb

Noyabr ayında Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin 142 -“Çağrı mərkəzi”nə vətəndaşlar tərəfindən 9099 müraciət edilib ki, bu da əvvəlki oktyabr ayı ilə müqayisədə 16 faiz (1742 müraciət) azdır.

Nazirliyin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən Xeberler.az-a verilən məlumata görə,  müraciətlərin sayı sosial təminat məsələləri üzrə 9,9 faiz azalaraq 3671-ə, əmək qanunvericiliyi ilə əlaqədar 19,5 faiz azalaraq 1972-yə, tibbi-sosial ekspertiza və əlilliyi olan şəxslərin reabilitasiyası üzrə 17,7 faiz azalaraq 995-ə, məşğulluq məsələləri ilə əlaqədar isə 6,2 faiz azalaraq 828-ə enib. Həmçinin ötən ay 142 -“Çağrı mərkəzi”nə Əmək və Əhalinin Sosial Müdafiəsi Nazirliyinin elektron xidmətlərindən istifadə ilə bağlı 1633  müraciət daxil olub.

Müraciətlərin 92 faizində (8374 müraciət) qeyd olunan sahələrlə bağlı sorğular ifadə olunub. Nazirliyin mütəxəssisləri hər bir sorğu ilə bağlı vətəndaşlara dolğun hüquqi izahatlar veriblər. 

Əmək hüquqlarının müdafiəsi, bu və ya digər sosial təminat növünə hüququn müəyyən edilməsi məsələlərinin, təklif və şikayətlərin əksini tapdığı 725 müraciət isə araşdırılmaq üçün nazirliyin müvafiq struktur bölmələrinə göndərilib. Onlar qısa müddətdə araşdırılaraq aidiyyəti üzrə tədbirlərin görülməsi təmin edilib.

 

Mirvari Nəcəf

 

 

 

 


ŞƏRHLƏR





sorğu
Delta Telecom şirkətinin son istifadəçiyə birbaşa internet xidməti göstərməsi internet bazarında vəziyyəti necə dəyişə bilər ?
  • “Çəkidə aldatma” aradan qalxacaq və internetin keyfiyyəti yüksələcək.
  • İnternet bazarında sərbəst və azad rəqabət güclənəcək.
  • Qiymətlər enəcək və daha sürətli internetdən istifadə edənlərin sayı kəskin artacaq
  • İnternet bazarında rəqabət azalacaq.